Celkový počet zobrazení stránky

31. 3. 2013

.: Spoveď duševnej schizofrennej celistvosti :.

Vedieť čítať myšlienky,
to som vždy chcela...
Ale môcť tak vedieť čítať tie Tvoje...
iné by ma nezaujímali.

Je zvláštne,
aké pocity môže človek vlastne cítiť
Je to ako báseň...
báseň všetkých dôb...

Mýlim sa?
Mohla som sa zblázniť?
Mohla som podľahnúť predstavám,
a či Ty si stelesnenie mojej predstavy?
...
Prečo mám v hlave zrazu toľko sebeckých myšlienok?

Všetko je naopak...
Už sa nechcem snažiť vyhovieť...
Chcem, aby si ma miloval...
Takú aká som...
Presne takúto...
Pobláznenú, zvláštnu...
Som sebecká...
Chcem sa Ti pozerať celý život do očí...
Chcem vidieť všetko,
nezatvoriť oči,
aby som neprepásla žiaden Tvoj pohľad...
Chcem Ti dať všetko čo môžem,
a pokúsiť sa aj to čo nemôžem...
Chcem mať neobmedzený prístup k Tvojmu telu,
k Tvojim perám, k Tvojej pokožke...
Chcem aby si vedel,
že každá moja myšlienka patrí Tebe
a ak niektoré nepatria,
tak sa neviem dočkať chvíle,
kedy sa moje myšlienky budú môcť uberať zasa k Tebe...
Možno som blázon..
No možno som celý čas hľadala práve Teba...
Možno je to tou hudbou
a možno Tvojou charizmou...
...
Som tak sebecká...
Chcem, aby si cítil to isté...
Chcem, aby naše duše boli navždy prepojené...
Už žiadne sny...
nechcem sny snívať,
chcem ich prežívať!
Tak veľmi sebecká...
Ak ma aj nikto iný nepochopí...
Ale ak ma pochopíš ty...
Splní sa mi sen... a nie len hociaký sen..
Možno som naozaj blázon,
toto sa mi nestáva...
dokonca som si to nechala preležať v hlave...
ale...
Je to ako neutíchajúci dážď...
taký, v ktorom by ste chceli tancovať do konca života...
Je to pocit,
pri ktorom si povieš,
že až teraz vieš,
čo to slovko "cítiť" znamená...
Netuším...
Netuším, čo bude dnes,
netuším ani čo bude zajtra...
Netuším, čo sa stane,
keď to vyjde na povrch...
A netuším,
čo to bude pre nás oboch...
Je to ako prúd pocitov,
prúd myšlienok
vyplávajúcich konečne von...
nezastaviteľných...
a nikdy nekončiacich...
...
Čo ak nikdy neskončím?
Možno som sa naozaj zbláznila...
Kto by sa nezbláznil...
cítiť to čo ja...
Niekto by povedal:
"Pomiatla sa..."
Ja by som povedala:
"Našla to, čo hľadala..."
... len či si to našlo aj ono mňa...
Aj keby som mala byť upálená... takto to malo byť...

Žiadne komentáre: