Celkový počet zobrazení stránky

31. 3. 2013

.: Divná múza či originál :.

Snom každého
nie je splynúť s davom...
snom každého
nie je stať sa pávom...

Tak prečo
snažíme sa byť si tak podobní?
Tak prečo
máme toľko povodní?

Rozvodov pribúda,
manželstiev ubúda,
milencov pribúda
a lásky, tej ubúda...

Vidím to na sebe,
vír tejto doby vtiahne snáď každého,
chcem Ťa mať pri sebe,
len Teba, nie každého druhého.

Dozaista to nebol plač,
neboli to slzy smútku,
od radosti teraz skáč!
Zažeň ten plameň zármutku!

Keď všimneš si,
keď zistíš,
moje slová nedávajú zmysel,
alebo si si to len ty myslel?

Myšlienky poprepletané
ako zlepence chuchvalcov
asi tak dávajú Ti zmysel.

Ruky zviazané,
na tele šmuhy od muchlancov,
asi sa dialo niečo iné
než som si nakoniec myslel.

Na tvári úsmev
teraz ho máš,
čože to počujem,
za hlupáka ma máš?

Nepoznám ja teba,
nepoznáš ty mňa,
ak nepoznám ja seba,
nemôžeš ma poznať.

Chemické vzorce
vŕtajú mi hlavou,
skúšku snáď urobím
aj s hrivou plavou.

Slzy tečú od smiechu,
toto asi nepredám,
od hanby sa pomaličky
pod stôl prepadám...

Žiadne komentáre: